tag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post7964653949232176216..comments2023-10-16T12:00:54.492+03:00Comments on România obiectivă: Articolul 103 din Constituţie şi logica matematicăDan Selaruhttp://www.blogger.com/profile/17960567477855835847noreply@blogger.comBlogger63125tag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-39705948368469486342009-11-09T22:17:40.524+02:002009-11-09T22:17:40.524+02:00Va salut pe toti si respect toate opiniile desi pe...Va salut pe toti si respect toate opiniile desi pe unii nu-i pot intelege.<br /><br />Va invit pe toti sa va consultati cu cine vreti voi pe orice tema si apoi sa luati o decizie daca pana acum nu ati facut asta in viata.<br /><br />Presedintele unei tari trebuie respectat.<br /><br />Parlamentarii alesi prin vot uninominal ar trebui sa voteze conform constiintei lor si nu a unui cap de partid nu stiu cum ales... eventual peste noapte.<br /><br />Partidele ar trebui sa nu aiba dreptul (legal) de a impune-constrange sub nicio forma "obiectivitatea" unui parlamentar ales uninominal.<br /><br />Pe listele de candidati (la orice institutie de stat) nu ar trebui acceptati oameni din orice categorie...<br />Candidatii ar trebui sa fie analizati de institutii competente din perspective precum:<br />Siguranta Nationala<br />Psihic<br />Intelectual<br /><br />Consider ca acelorasi reguli ar trebui sa se supuna si persoanele cu functii de conducere din partidele politice.<br /><br />Deciziile importante dintr-un partid ar trebui musai sa fie supuse votului intern...Vladnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-65564451235586046992009-10-17T01:07:33.247+03:002009-10-17T01:07:33.247+03:00@Deceneu, scuze dar, daca amintesti de persoane ca...@Deceneu, scuze dar, daca amintesti de persoane ca sa te referi la sisteme politice, drepturi democratice si principii legate de puterile dintr-un stat ... nu ai sa ajungi departe.<br /><br />@casandra: statele au organizari diferite. Sa vii cu exemple din Constitutia altor state ca sa spui ca sunt in Constitutia Romaniei ... Chiar Franta a avut diferite organizari statale in ultimii 250 ani. Diferentele se refera (si) la puterile in stat si cum se raporteaza ele (puterile) la cetatean, in fata cui "raspund" si daca cetateanul poate vota sau nu: desemnarea candidatilor, alegeri propriu zise si revocarea celor alesi.<br /><br />Oameni buni, daca "interpretam" un text constitutional in stilul interpretarilor catrenelor lui Nostradamus putem ajunge la orice concluzie.<br />In cazul Romaniei este clar: partea din Executiv care se numeste Guvern FUNCTIONEAZA dupa regulile unei Republici Parlamentare iar nasterea Executivului se face dupa regulile unei Republici (semi) Prezidentiale. Cine are alta parere este foarte bine, ce conteza d.p.v. LEGAL este CCR. Am mai avut "interpretari" legate de acelasi aspect si cand a fost desemnat Tariceanu si cand a fost desemnat Boc. S-a si uitat, deja, de acestea??Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-80556722423524137512009-10-16T23:34:35.927+03:002009-10-16T23:34:35.927+03:00Scuze pentru unele greseli de scriere si chiar de ...Scuze pentru unele greseli de scriere si chiar de acord din text. L-am tot scurtat pana ...<br /><br />casandraAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-47869675702243557372009-10-16T23:32:38.807+03:002009-10-16T23:32:38.807+03:00Degeaba!
Daca si oameni cu educatie inca se simt ...Degeaba! <br />Daca si oameni cu educatie inca se simt si actioneaza ca niste supusi ai unui monarh ale carui nebunii trebuie sa fie scuzate si cumva explicate, mult mai avem pana departe...<br /><br />Multi comentatori nu tin cont ca mandatul de incredere in prim-ministru, in guvernul si programul sau, il da Parlamentul, nu Presedintele. <br />Parlamentul este cel care "angajeaza" si "concediaza" guvernul si prim-ministrul. Presedintele face o "recomandare". Are acest drept de care trebuie sa uzeze cu buna-credinta. <br />Obiectivul lui, prim si ultim, este sa asigure conditiile constitutionale pentru stabilitate si buna guvernare. Dar nu el este indrituit sa impuna un prim-ministru. <br />I s-a dat acest drept de desemnare, ca si pe acela de a dizolva Parlamentul dupa ce se consulta cu presedintii camerelor si numai daca in 60 de zile, cel putin doua propuneri nu au intrunit majoritatea voturilor in parlament. <br />Dar acest drept i s-a dat pentru a mai tempera eventualul entuziasm al Parlamentului de a ventila prea multe guverne. Tot pentru a se asigura stabilitate politica. Parlamentarii trebuie sa se gandeasca bine inainte de a "concedia" un guvern, caci nu poate sa-si confectioneze altul intr-o clipa, dupa placerea sa. Dar, pentru numele lui Dumnezeu!, Parlamentul nostru nu a abuzat de instrumentul demiterii guvernului deloc! In 20 de ani, este pentru prima data cand trimite acasa un guvern tare retardat.<br />Aceasta interpretare am gasit-o in doua tratate de drept constituional francez. Iar dispozitia constituionala cu pricina, noi de la francezi am imprumutat-o.<br /> <br />Constitutia nu este niciunde scrisa pentru orgoliile, scopurile de putere sau isteriile politicienilor. Constitutia este numai si numai despre cetate si binele ei. <br />Doar politicienii care-i tradeaza scopurile pot sa o interpreteze ca pe un contract care le stabileste lor privilegiile, in binele lor exclusiv, pentru puterea lor personala. <br /> <br />Multi avem undeva in sange si in creier o mixtura trista de dor de monarh absolutist (de orice obedienta ar fi el, numai sa-si scurteze de cap boierii, spre multumirea clacasilor nu?!) si de reflexe de stadion. Nu suntem cetateni, suntem membrii unor galerii si folosim orice tertip de interpretare, orice remanenta culturala d'antan si orice conditionare psihologica de supunere (avem specialisti in asa ceva!) pentru a ne incuraja echipa favorita.<br />Inca noi credem ca politica este un fel de sport de contact. In fiecare zi mai fac un pas pentru a scapa din aceasta carcera a spiritului. Si doar prin studiu se poate, cred!<br /><br />casandraAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-56294914605779725222009-10-16T22:19:16.400+03:002009-10-16T22:19:16.400+03:00@Anonim 21.32 "Analogii si comparatii trebuie...@Anonim 21.32 <em>"Analogii si comparatii trebuie facute cu alte sisteme statale,.."</em><br /><br />Daca facem comparatie cu altii situatia e si mai proasta.<br /><a href="http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-17&id=41796" rel="nofollow">La altii se poate: Presedintele Serbiei a fost trimis in justitie pentru ca a baut alcool pe stadion dupa meciul Serbia-Romania</a><br />Presedintele Romaniei a baut in restauran dupa care s-a urcat la volan si politia nu a miscat un deget. <br />Presedintel Romaniei se bucura de imunitate absoluta, ca regii si imparatii, si pentru infractiuni mai grave ca Flota sau Casa din Mihaileanu.Deceneunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-54190353612767673012009-10-16T21:32:20.615+03:002009-10-16T21:32:20.615+03:00Mult zgomot pe linga esential.
Un stat poate fi or...Mult zgomot pe linga esential.<br />Un stat poate fi organizat pe principiul egalitatii, separatiei si echilibrului dintre puterile statului sau nu. In unele state, actuale, exista separatie, in altele nu. In unele state exista egalitate intre puteri in altele nu. Asta pe linga alte caracteristici ...<br />In Romania anului 2009 avem o parte a Executivului numit Guvern a carui FUNCTIONARE este dupa modelul Republicii Parlamentare dar a carui nastere este dupa modelul Republicii (semi) Prezidentiale. Este evident ca din aceasta lipsa de unitate rezulta posibilitatea unor conflicte.<br />Evident ca existind oameni atat de convinsi ca Presedintele poate / nu poate desemna orice persoana, solutia LEGALA este CCR. In opinia mea Presedinte Romania, conform actualei Constitutii POATE desemna pe oricine ca si candidat Prim-Ministru ... Guvernul insa va intra in functie doar daca Legislativul va vota in acest sens. Daca Legislativul nu va vota in acest sens se poate ajunge la dizolvarea Legislativului, aceeasta fiind o posibilitate legala.<br />...<br />Analogii si comparatii trebuie facute cu alte sisteme statale, nu cu firme sau alte organizatii economice sau nu.<br />Iar rationamentele trebuie sa plece de la urmatoarele doua aspecte:<br />- au cei care voteaza posibilitatea sau dreptul de : A. a alege/desemna candidatii, B. a alege propriu zis in cadrul unor alegeri si C. a revoca prin vot pe cei alesi, pentru fiecare dintre cele 3 Puteri in Stat? Puterile fiind bineinteles Executiva, Legislativa si Judecatoreasca.<br />- exista egalitate si/sau separare si/sau echilibru intre Puterile din Stat?<br />Mai sus, am inceput cu un drept al cetatenilor, unul dintre altele care trebuie sa fie prevazute in Constitutie, si am continuat cu un principiu care este definitoriu pentru orice Stat: existenta sau nu a egalitatii, separatie si echilibrului dintre puterile unui stat.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-48916716205056959892009-10-16T21:09:01.081+03:002009-10-16T21:09:01.081+03:00Care este cauza pentru care a fost desemnat Lucian...Care este cauza pentru care a fost desemnat Lucian Croitoru si nu Klaus Johannis? Dupa parerea mea faptul ca Basescu se simte mai confortabil cu Lucian Croitoru, are impresia probabil ca il poate controla mai bine. Ceea ce pentru el este foarte important si da sens actiunilor lui. <br /><br />Daca are de ales intre a pierde influenta lui si a PDL si a dizolva parlamentul, alege a doua alternativa.Simonahttps://www.blogger.com/profile/02391244325107225213noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-90448615675080722262009-10-16T19:20:02.774+03:002009-10-16T19:20:02.774+03:00@kinn
Interesante observatiile tale privind lideri...@kinn<br />Interesante observatiile tale privind liderii de partid, ma mir ca nu a sesizat inca nimeni aceasta distinctie intre liderii partidelor si reprezentantii din parlament a partidelor. Cred ca se datoreaza si modului "transparent" de vot (desi eu as fi impotriva votului secret, cu exceptia cazurilor cand se voteaza persoane). Deh, democratia de partid...<br /><br />Incercand sa las la o parte pasiunile si judecatile de natura "morala" (caci fiecare e cu morala lui), cred ca discutiile trebuie sa priveasca obiectiv 2 aspecte:<br />1. Aspectul legal<br />2. Aspectul politic (ca expresie a unor interese mai mult sau mai putin legitime, mai mult sau mai putin in concordanta cu ceea ce se numeste, in teorie, binele public).<br /><br />Caci din punctul de vedere al prestatiei propriu-zise, avem motive sa fim scarbiti de prestatia quasi-totalitatii clasei politice, in frunte cu toti prezidentiabilii (tare mi-as fi dorit un candidat la presedentie care sa faca exceptie...)Bug Zileriunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-72129683364293597312009-10-16T18:22:12.325+03:002009-10-16T18:22:12.325+03:00Eu in principiu sunt de acord cu ce spune BugZiler...Eu in principiu sunt de acord cu ce spune BugZileriu. Legal vorbind, exista un echilibru intre presedinte si parlament: presedintele poate dizolva parlamentul, dar si parlamentul poate suspenda presedintele. Fiecare are o arma prin care il poate trimite pe celalalt in fata judecatii cetatenilor.<br /><br />In plus, desi sunt dezgustat de prestatia lui Basescu, recunosc ca si eu interpretez constitutia tot in sensul alegerii discretionare a premierului. Sigur, pe barba lui, cu riscul de a se compromite in ochii alegatorilor daca cel numit nu este votat. Dar, citind constitutia, eu inteleg ca are acest drept. Si e logic, pentru ca parlamentul isi exprima vointa doar prin vot. Liderii partidelor nu reprezinta vointa parlamentului (in plus, teoretic exista si posibilitatea ca seful unui partid parlamentar sa nu fie el insusi parlamentar; si atunci n-ar fi absurd ca el sa aiba dreptul de a desemna un premier?). "Presedinte de partid" nu este o functie publica, nu e o demnitate a statului, nu e o autoritate a statului, nu e nimic. Premierul e investit de institutia parlamentului, si mi se pare logic ca trebuie desemnat tot de o institutie a statului, care nu poate fi decat presedintele.<br /><br />Deci parerea mea e ca presedintele are dreptul sa desemneze pe cine vrea. Daca alege pe cineva nepotrivit, il vom pedepsi la urne.kinnnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-38668801212092478612009-10-16T18:08:29.292+03:002009-10-16T18:08:29.292+03:00@Anonim 17:06
Exact ce ziceam eu. Interpretarea e ...@Anonim 17:06<br />Exact ce ziceam eu. Interpretarea e dupa cum ne convine. De exemplu, inventam mandatul cu legitimitate in degradeu: daca esti din tabara care nu-mi place mie, la inceput esti mai legitim decat la sfarsit. Si alte fineturi d'astea numa' una si una! Desi jumatate se incapataneaza sa creada ca lucrurile stau altfel decat crede cealalta jumatate, una din tabere a pus monopol pe spiritul legii si STIE ce vrea el! Vedeti ca de la atata frecat de lampa o sa va doara manutele.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-513162147818100582009-10-16T17:50:13.335+03:002009-10-16T17:50:13.335+03:00@Gica: "O intrebare: de ce nu si-au data demi...@Gica: "O intrebare: de ce nu si-au data demisia cei 322 parlamentari dupa referendum de suspendare? Acolo nu trebuia sa functioneza o logica a bunului simt? Un "spirit" al legii?"<br /><br />Intre timp au fost alegeri parlamentare, cat timp mai dureaza aceeasi placa cu "cei 322"? Intre timp poporul a votat si a avut sansa sa-i pedepseasca pe parlamentari, daca nu le-a placut faza cu suspendarea.kinnnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-34785458139704995042009-10-16T17:49:46.011+03:002009-10-16T17:49:46.011+03:00dupa ce am citit... si am vazut si am aflat ce am ...dupa ce am citit... si am vazut si am aflat ce am aflat... <br />Trebuie sa multumesc tatucului Ilici! Ne-a dat cea mai sociabila constitutie! Adica oricine poate sa citeasca ce vrea si sa o explice cum vrea! Daca mai tin eu minte bine, asta era modelul suedez, nu? Sau doar s-a preluat de acolo, cu dedicatie pentru cuplul Bombo-Ilici??? Cert e ca asa pare acum.<br />Da am si eu o intrebare? Daca nu merge, ce aveti cu anticipatele? Poate se mai lamuresc lucrurile... Gata ma duc inapoi la CartoonNetwork... bafta la analize logice/morale/literare/medicale/etc...echoshttps://www.blogger.com/profile/05109477500696707426noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-2802437382130150132009-10-16T17:18:04.059+03:002009-10-16T17:18:04.059+03:00@Deceneu:
A raspunde in fata cuiva nu inseamna a f...@Deceneu:<br />A raspunde in fata cuiva nu inseamna a fi subordonat cuiva.<br />A fi subordonat inseamna a executa ordinele/dispozitiile cuiva.<br />A raspunde in fata cuiva inseamna ca ai libertatea de decizie, de actiune, dar raspunzi pentru actele tale in fata cuiva.<br />Esentiala aici este libertatea de decizie. Executivul nu poate fi subordonat legislativului, dupa cum nici legislativul nu este subordonat executivului. Pur si simplu au alte sfere de competenta.<br />Executivul raspunde insa in fata parlamentului pentru modul in care is face treaba. <br />Mie mi se pare simplu si clar.Bug Zileriunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-49747608897665542852009-10-16T17:16:29.867+03:002009-10-16T17:16:29.867+03:00Ma bucur ca se discuta, ultima miscare a lui Bases...Ma bucur ca se discuta, ultima miscare a lui Basescu nu mai are legataura cu logica.Dan Selaruhttps://www.blogger.com/profile/17960567477855835847noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-63831752158677520462009-10-16T17:06:52.948+03:002009-10-16T17:06:52.948+03:00Presedintele se consulta cu partidele pentru a ved...Presedintele se consulta cu partidele pentru a vedea care sunt optiunile acestora si daca exista o majoritate. Asta spune spiritul Constitutiei. Or Basescu interpreteaza notiunea de consulatre, strict formal: "i-am chemat, i-am lasat sa-si raceasca gura, iar eu fac cum ma taie capul".Textul constitutional nu impune presedintelui sa accepte propunerea unei majoritati, insa e de bun simt sa procedeze astfel. Dar de unde bun simt la Basescu? Comparatia cu investirea lui Tariceanu se poate face si nu prea. Atunci Basescu era la inceput de mandat si avea legitimitatea votului. Acum el e la final de mandat, in timp ce Parlamentul a fost inverstit cu mai putin de un an in urma, asadar mandatul acestuia e mai recent. Exista o majoritate perfect legitima, transparenta (asa cum isi dorea la un moment dat) si formata democratic.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-58862107518794085432009-10-16T16:58:39.615+03:002009-10-16T16:58:39.615+03:00O intrebare: de ce nu si-au data demisia cei 322 p...O intrebare: de ce nu si-au data demisia cei 322 parlamentari dupa referendum de suspendare? Acolo nu trebuia sa functioneza o logica a bunului simt? Un "spirit" al legii?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12550729224991938474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-54041915058350394512009-10-16T16:55:58.425+03:002009-10-16T16:55:58.425+03:00tehnic vorbind, numirea lui L. Croitoru este confo...tehnic vorbind, numirea lui L. Croitoru este conforma textului constitutional. dpdv moral, justetea gestului tine de subiectivismul fiecaruia dintre noi, iar opiniile pot curge dupa cum doreste fiecare. nu avem chiar cea mai clara si detaliata constitutie din lume, de aici si unele ambiguitari si variate interpretari - mai mult sau mai putin partizane - ce se dau unor articole. in rest, nu am caderea sa compar pe dl Croitoru cu dl Johannis din simplu motiv ca imi lipsesc datele necesare. altfel, e doar scenaristica, tare iubita de multiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-31551888378588522142009-10-16T16:46:31.256+03:002009-10-16T16:46:31.256+03:00Imi aduc aminte cu placere de vremurile cand era i...Imi aduc aminte cu placere de vremurile cand era invers... Un oarecare Basescu il punea premier pe un oarecare Tariceanu folosind acelasi mecanism, care acum, vezi Doamne, nu mai e bun, moral, logic, drept, in spirit, in litera, whatever... De asemenea imi amintesc ca parca nici CCR n-a zis pas. E amuzant cum unii isi construiesc a posteriori niste argumentatii sofisticate doar ca sa-si justifice niste banale idiosincrazii.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-32737353329260728372009-10-16T16:45:06.689+03:002009-10-16T16:45:06.689+03:00@Bug Zileriu "Daca legislativul ar propune ex...@Bug Zileriu <em>"Daca legislativul ar propune executivul, acesta i-ar deveni subordonat."</em><br /><br />Daca ai fi citit Constitutia ai fi aflat ca Guvernul chiar este subordonat Parlamentului, are obligatia sa raspunda la interpelari, este validat si demis de Parlament.<br /><br /><em>ARTICOLUL 109<br />(1) Guvernul răspunde politic numai în faţa Parlamentului pentru întreaga sa activitate. Fiecare membru al Guvernului răspunde politic solidar cu ceilalţi membri pentru activitatea Guvernului şi pentru actele acestuia. </em>Deceneunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-240983474264784472009-10-16T16:23:16.491+03:002009-10-16T16:23:16.491+03:00ComBo:
pentru analogie: in practica trimiterea de ...ComBo:<br />pentru analogie: in practica trimiterea de catre Director General al unui on la HR in idea ca HR e obligat sa-l angajeze e un obicei de care eu sper sa scapam in Romania. Tu nu?<br />Eu cred ca un director General normal la cap intr-o tara democrata va putea maxim sa influenteze profilul cautat de catre HR. Un HR responsabil intr-o tara democrata pus in situatia descrisa de tine sigur s-ar infuria, si nu neaparat contra 'candidatului' ci contra DG si probabil ar face in asa fel incat DG sa-si inteleaga greseala. Si da, s-ar putea sa faca asta cu riscul de a fi dat afara de catre DG. De fapt daca DG poate in asa fel angaja pe oricine, de ce mai are HR?? Sa-l plateasca degeaba ? N-ar fi mai simplu sa-l elimine pe HR? Sa inteleg ca principiul separarii puterilor in stat e obsolet?<br />Dar as reveni: E normal ca intr-o societate democrata sa existe o singura solutie pe care sa vrei sa o impui sau e normal sa te consulti?Claunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-46703072405520954032009-10-16T15:53:31.513+03:002009-10-16T15:53:31.513+03:00Parlamentul este, in esenta, puterea legislativa. ...Parlamentul este, in esenta, puterea legislativa. Executivul este cea executiva. Cele doua puteri trebuie sa fie independente. <br />Daca legislativul ar propune executivul, acesta i-ar deveni subordonat. La fel, daca ar fi numit de presedinte, fara control parlamentar.<br />De accea este prevazut un mecanism mixt, presedinte/parlament (singurele institutii alese prin vot popular).<br />Daca parlamentului nu-i place atitudinea presedintelui, poate sa ceara suspendarea acestuia. <br />La fel cum in cazul cererii de suspendare a presedintelui, poporul hotaraste, prin vot, cine are dreptate, la fel este situatia in cazul in care parlamentul se impotriveste presedintelui in problema numirii prim-ministrului. Este un control reciproc, echitabil.<br />Ceea ce cred ca lipseste, in cadrul unei asemenea dispute, este raspunderea celui ce o provoaca. Daca, de exemplu, parlamentul a cerut suspendarea presedintelui iar aceasta cerere nu a fost validata in fata urnelor, atunci parlamentul ar trebui sa fie automat dizolvat si programate alegeri parlamentare.<br />Daca parlamentul este dizolvat de catre presedinte, in urma a doua refuzuri de aprobare a primului ministru si noul parlament refuza si o a treia propunere a presedintelui, atunci presedintele trebuie demis automat.<br />Cred ca in aceste conditii dialogul dintre parlament si presedinte ar fi ceva mai rational.Bug Zileriunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-48818990995175639252009-10-16T15:35:12.253+03:002009-10-16T15:35:12.253+03:00Eu cred ca paragraful are urmatorul sens cind nu e...Eu cred ca paragraful are urmatorul sens cind nu exista nici un conflict institutional: presedintele se consulta cu partidele parlamentare pentru a desemna un prim ministru care va primi sustinere parlamentara.<br /><br />Deci presedintele e liber sa propuna orice candidat, dar mai bine propune unul pentru care a reusit sa obtina sustinere parlamentara in consultari. <br /><br />Altfel e ca si cum consultarile nu ar avea lor, or in paragraful din constitutie apar ca fiind obligatorii.Simonahttps://www.blogger.com/profile/02391244325107225213noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-73625352956724328612009-10-16T15:27:12.502+03:002009-10-16T15:27:12.502+03:00Tot elementara logica matematica spune ca "a ...Tot elementara logica matematica spune ca "a se consulta" nu inseamna a-i fi impus !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-2162395845335739522009-10-16T15:21:42.809+03:002009-10-16T15:21:42.809+03:00pentru analogie: Nu mai e acelasi Director General...pentru analogie: Nu mai e acelasi Director General, e altul numit de curand. N-are background. Si omul pe care l-a trimis el la HR nu beneficiaza de aceiasi tratament din partea la HR ?<br />fara analogie: parlamentul a venit cu un nume, in care ei au incredere ca poate sa aduca un pic de stabilitate si seriozitate. Om serios cu experienta de administrare, la un nivel mai mic e drept. E, omul asta e refuzat fara motiv pentru nu-i place lui Basescu sau pentru ca vrea sa arate cine e mai puternic si se propune un altul cu sanse mici sa fie investit de Parlament. Care e logica ? Unde este partea benefica in toata chestia asta ? Cum are sanse mai multe Croitoru sa faca o schita mai de program de guvernare cu oamenii care nu-l vor decat Johannis ?ComBohttps://www.blogger.com/profile/13057559195732364460noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5435447451078983050.post-11023542830162692712009-10-16T14:53:16.115+03:002009-10-16T14:53:16.115+03:00Lasand analogia, o sa indraznesc sa ma repet desi ...Lasand analogia, o sa indraznesc sa ma repet desi voi da probabil impresia ca ma invart insistent in jurul aceleiasi idei. <br />Astept de la parlamentarii tarii mele sa vina cu principii si cateva variante de nume, nu cu un nume prezentat ca tatuc salvator al natiei si fara principii. <br />La ora actuala suntem iar in non discutii. Ne dam de ceasul mortii sa aflam daca e constitutional sau moral ca taticul natiei sa fie Croitoru sau Johanis? Dar nimeni nu se intreaba ce reforme trebuie sa-si asume guvernul care trebuie sa vina si nici ce partide vor sa sustina aceste reforme? Dar poate sunt off topic la discutie.Claunoreply@blogger.com