miercuri, 25 iunie 2008

Lumea ne indexează încă odată

Într-un articol fără surse de pe Hotnews nişte cetăţeni sau cetăţence ne spun cum stăm vis a vis de multe lucruri, viziunea este a Băncii Mondiale. La adresa asta se află raportul.

Ce ne spune: în raport cu 1996 am evoluat cam aşa (mi-a fost lene să traduc):
- Voice & Accountabillity - la fel;
- Political Stability and Absence of Violence- mai jos, nu mult;
- Government Effectiveness - mai bine semnificativ;
- Regulatory Quality - mai bine semnificativ;
- Rule of Law - la fel;
- Control of Corruption - puţin mai bine.

Acum trebuie să vedem cum punem problema, suntem cu Lesotho în tabără sau am ajuns Lesotho din urmă, parerea mea e că am evoluat şi asta e bine, că suntem la nivelul statului Lesotho asta nu cred că-i prea bine.

Niciun comentariu: