Să ne uităm din nou în Strategie ca să aflăm că:
"Pâna în anul 2005 nu a existat un sistem explicit, cuprinzator si unitar la nivel naţional pentru asigurarea calitaţii educaţiei. În aceste condiţii, referirile la relevanţa si, respectiv, calitatea educaţiei si formarii profesionale s-au putut face numai pe baza evaluarilor externe. Evaluarea realizata în 2006 dupa metodologia Organizaţiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE) în sistemul PISA (Programme for Internaţional Student Assessment) pentru performanţa generala a tinerilor de 15 ani situeaza România pe locul 47 din 57 de ţari participante, 52,7% din elevii români fiind sub nivelul alfabetizarii stiinţifice. Mediocritatea rezultatelor este mai îngrijoratoare prin raportare la evaluarea PISA din anul 2000, faţa de care se înregistreaza o scadere a performanţelor scolare."
Deci mai mult de jumătate din elevi sunt nişte papagali care au repetat mecanic ce le-a fost pus în faţă dar nu au înţeles nimic. Şi ne mai mirăm de strălucitoarele perle de la bacalaureat. Şi n-am redus numarul idioţilor cu diplomă, l-am crescut.
Asta merge până la facultăţi, la alea de stat, de aia n-avem niciuna în top 500. Să se dea examen la facultate, cu medie minimă de intrare. Scade numărul de studenţi la stat dar măcar nu sunt idioţi. Acum raportăm la uniune că-s mulţi, da-s proşti dragă uniune. Să se ducă la facultăţile private. Subiectele de final, alea comune, să fie făcute pentru cei de la stat. Să vezi cum sar studenţii de la private de cur în sus că e greu.
Sunt naiv să cred că lista lungă de idioţi care populează ministerul în cauză se va opri curând.
Adomniţei ai legătura, Andreea....
marți, 8 iulie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu