vineri, 28 noiembrie 2008

neamţu, ţiganu

Aseară, pe o filieră relativ obscură, am ajuns aici. Şi din comentariu în comentariu am văzut o dedicaţie, asta de mai jos, de la neamţu, ţiganu.



Încrâncenarea, de ultimă zi a campaniei, poate că merită temperată de Traviata. Clipul Madonnei răzbate.

N-am să-l uit niciodată pe Pavarotti când a venit Papa. Eram pe deal, lângă nişte băieţi care beau bere, nişte ruşi în excursie, americance în rochii de seară şi un nene cu o bicicletă. Şi cântam toţi.

Mergeţi la vot. Fără sentimente, cum spune Doc. Muzica poate să-ţi stârnească sentimente. Nu sunt de folos când dai cu ştampila. Dar votul e mai important decât muzica. Şi am şi un motiv.

Pentru că merităm! Să trăieşti neamţu ţiganu. Pentru că detaşarea ta mi-a spus că ne putem uita de sus la clasa politică. Traviata rămâne continuu, ăştia se schimbă la 4 ani.

7 comentarii:

Veronica spunea...

@Dane, multumesc.
@Tigane, esti celebru acum :D

Turambar spunea...

Magnific. O mare de costume negre, camasi albe, neutri si corecti. Si o canapea rosie. Si o femeie toata in rosu. Frumoasa si focoasa si sexoasa.

Si care canta! Si canta, nu se joaca. O voce usor guturala, carnoasa. Plina de pofte si de frumusete.

You've just made my day, Dane!

Arigato gozaimashita, Danu san!

:bow: :)

Dan Selaru spunea...

neamtu, tiganu sa traiasca. Absolut minunat.

Anonim spunea...

parca-i vaz pe traviatii nostri din parlament incingind una mica cu adi minune si irina log in. :)

da's trist si ma gindesc la asta:

iubita mea cu sfîrcuri bleu,
ca ochi-ţi cautînd pahare
pe masă,-n tîrgul de tant mieux
să mă îmbii de-o căutare.
a fost să-mi fie preţ de-un ceas
peduncul roz chemînd aldine
muiate-n otrăvit balans
cu talii macre concubine.
să te privesc cum n-ar mai fi
nici lume, nici oraş, nici clampă,
la uşa noastră-ntru-n tant pis
căzut pe-o rînă, fără lampă,
unde ne-om fi răcind a smîrcuri...
iubita mea, albastre sfîrcuri.

Dan Selaru spunea...

Frumos.

Anonim spunea...

FuckYouTovarasi.blogspot.com este filiera "relativ obscura" ! :))))))))

Dan Selaru spunea...

:-) Si asa intind coarda cat pot.