N-am să intru în detaliile tirajelor din media tipărită, moda vânzării unui ziar cu o carte sau un DVD, mai curând a unei cărţi sau DVD cu un ziar a cuprins aproape toate gazetele. Chestia asta se poate face bine sau rău.
Cotidianul de azi cu cartea "bebeluşul" o carte care vorbeşte despre maternitate, oricine a trăit cu o mamă şi înainte de naştere ştie că există o transformare profundă, despre asta e vorba-n carte. Nici genială, nici penibilă carte, decentă şi cu un subiect relativ deosebit.
La acelaşi chioşc, cu revista Capital, era agăţat filmul Ask the Dust, sponsorizat de o firmă Benvenuti, film de top ziceau ei.
Pe copertă Salma Hayek, din sentimente nelegate de virtuţile ei actoriceşti zic să-l iau şi-n naivitatea mea mă gândesc că revista Capital nu o să pună prostii acolo. Şi de aici începe balamucul.
Dau eu drumul la film şi-ncepe reclama lui Benvenuti, normal, nişte prezentări de modă cu chiloţi. Totul culminează cu un musculos în chiloţi negrii, cu nojiţe, mască şi bicorn napoleonian de un kitsch absolut aiuritor. Se termină şi trag concluzia că Benvenuti face haine pentru renumitele pitzipoance şi cocălari cu bani. Ok, ciudat pentru Capital, dar asta e. Începe filmul. O melodramă siropoasă, n-o să-l povestesc, cu 2 lucruri bune, nişte scene cu Halma - punct ochit şi apariţiile lui Donald Sutherland. Un film telenovelistic, de serie B, cu target gospodinele.
Se termină şi încep cercetările, aflu că Benvenuti distribuie încălţări. Şi pe site apare un alt musculos într-un body roşu, cu breteluţe, cu coif care se vrea roman şi nojiţe la încălţări. Piesa de bază e însă un scut cu care se fereşte, parcă, de meteoriţi, un fel de acoperiş portabil.
Concluzionând, cred că revista Capital e în plină derută sau secetă financiară, bagă revista cu filme treacă, meargă, dar e un semn, sponsorizată de un distribuitor de încălţăminte e OK, ăsta a vrut, cu target al filmului gospodinele, aici e derutant, vrea Capital să-si schimbe target-ul din manageri în gospodine sau vrea să dea pe brazdă managerii spre o lume mai crătiţăcioasă, nu pot preciza.
Benvenuti şi-a pus în reclamă musculoşii ăia ridicoli fără legătură cu profilul şandramalei, or presupuneau că văd managerii şi ăştia ştiu ce-s ei, Bienvenuţi, şi le sugerau să-si cumpere bicoarne sau săndăluţe cu nojiţe, sau varianta B, văd gospodinele reclama şi o să dea iama la Cipăndei unde un Bienvenut o să le spună să-şi ia pantofi.
Aştept alte variante.
P.S. Am aruncat ambele ziare fără să le citesc
miercuri, 9 iulie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu