joi, 10 iulie 2008

Gross National Happiness - GNH

Buthanul , o ţară care are alţi indicatori de dezvoltare decât ai restului lumii, mi-a dat o idee. Cum putem măsura fericirea în România.

Am bântuit România cam peste tot, mai am nevoie de doi ani şi-o să pot spune că mi-am văzut, în mare, ţara.

Acu' câteva zile am avut o revelaţie, dacă te uiţi în curţile oamenilor şi pe stradă vei vedea, sau nu, flori. Cu cât sunt mai multe cu atât GNH e mai mare. Dacă vreţi să vedeţi unde sunt oamenii mulţumiţi de viaţa lor vedeţi curţile, parcurile, dacă există, rondurile, locurile în care florile pot fi plantate.

Deşi e subiectivă estimarea cred că este cea mai corectă. Mai treceţi prin Oltenia de sub munte sau Bucovina sau Transilvania, pe astea le-am văzut în ultima vreme.

Comunismul, imperiile civilizatoare cred că au avut ceva de spus.
Plantaţi flori şi aveţi grijă de ele.

Niciun comentariu: