joi, 14 august 2008

De ce au votat aşa?

Dacă o să-mi dau în judecată vecinul de la doi că mi-a violat pisica o să ne judecăm prin tribunale şi-o să plătesc la despăgubiri de n-o să mă văd, pentru că, printre multe alte lucruri, n-am pisică. Mai hrănesc din când în când una pripăşită la punctul termic, da-i pisică de uz public nu personal.

Ce are asta cu votul din Camera Deputaţilor? Păi are, că vecinul de la doi, prieten de şpriţ cu şeful de scară, apelează la comitetul de bloc, din care face parte, care-l declară în sedinţă extraordinară non zoofil. Ce are asta cu justiţia şi trebunalul? Păi în lumea normală n-are dar la noi în bloc comitetul şi-a tras un statut, cum că, nimeni nu se judecă cu nimeni din comitet prin edificiu fără aviz de la comitet, că comitetul ştie el mai bine.

Acum se ştie că de mult umblă prin bloc zvonul că baba de la trei, coana Tamara, dă drumul maidanezei de la punctul termic în balconul de la doi al potenţialului preaiubitor de animale. Şi cică există şi poze constatatoare de amor în contra naturii umane, zic ăia care-s prieteni cu nea Traian, deţinătorul cheilor de la subsol şi de la casa liftului plus al carţii de imobil. Ăilalţi din comitet zic că-i peste putinţă ca aşa vecin bun, cu ouă organice, să facă aşa o grozăvie.

Acum să ne întrebăm de ce-l apără comitetul pe potenţialul pârât? Există mai multe variante. Una ar fi că de fapt toţi se înfruptă din deliciile maidanezei şi daca-l dau în gât pe împricinat iese la iveală toată tărăşenia, duce ecarisajul animalul plăcerii la adăpost şi se lasă cu amenzi urâte, demitere din comitet şi mai ştie cine ce.

Alţii nu-l belesc că le dă ăsta de la doi ouă, sau le promite că le dă după alegerile de comitet de anul viitor.

A treia gaşcă-l protejează că se creează precedent, adică cum, blocul nostru să funcţioneze ca blocul de peste stradă unde şi-au făcut cretinii ăia grădiniţă de flori în faţă, nu loc de grătar, nuntă cu manele şi loc de eliberare a băşicii la şpriţurile de sâmbătă seara de pe băncuţa din faţă.

Mai sunt proştii care votează-n contra ăluia cu cheile, Traian, aşa de-ai dracu', că dacă ăla zice să nu se mai pişe în ghivecele de pe scară, numai aşa, să-l ducă pă Traian la învineţire, se pişe mai abitir.

Şi mai sunt ăia care vor să rămână aşa încurcată treaba, că nu se ştie când poţi să ai nevoie de-un ou, d-un favor, d-un vot de la comitet.

Care-or fi proporţiile numai ei ştiu, ăia din comitet care votează, oricum ăla de la doi e liniştit până la alegerile de comitet, mai vedem după aia ce s-alege.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ha...
Ca de obicei, misto... N-am a comenta. Sau poate am. Desi toata povestea ta este BINE DE TOT scrisa, ai omis un singur lucrusor: ecarisajul exista... Restul e alegorie.. si/sau licenta literara. Dar, recunosc, bine transpusa in peisajul unui bloc (doar ecarisajul este personajul real, nici maneaua nu este asa de edificatoare ca ecarisajul - daca bat campii, zi-mi!). Altfel, am comentat si eu pe blogul lui Nastase - ala de incrimina pestilentiala prestatie a procurorilor lui Basescu - si nu am fost aprobat e admin. Argumetele erau cam de aceeasi anvergura, nu de aceeasi prestatie logica. :) Dar, nu am fost aprobat... Probabil ca dl. Nastase vrea sa aiba de a face doar cu logica (e un lucru tare precar la mine).

Dan Selaru spunea...

Ecarisajul nu prea exista da' nu-l puteam scoate din peisaj. Nu te lasa Bombo sa comentezi la el pe blog ca nu vrea sa stie ca nu-l iubeste toata lumea, un strut gras.

Anonim spunea...

Un strut gras cu oua de bibilica. Ca daca le avea macar de paun se lasa judecat.