Se observă cum Andreea Marin luase caimacul Mihaelei Rădulescu de la jumătatea lunii iulie în apariţiile din presa online. Când, din senin, pac campania contra fumatului. Nu cred că s-au lăsat mai mult de opt fumători de ignobilul viciu dar rezultatele de imagine ale Mihaelei Rădulescu au spulberat-o pe Andreea Marin. Campania a fost făcută pe bani publici. Datele sunt de la
www.newsmix.ro, şi da, fac parte din ăia care l-au dezvoltat.
PS Se vede că n-a fost singura care a beneficiat de mediatizare.
4 comentarii:
elanul a beneficiat şi el de uzufructul campaniei pe bani publici?
hai sa vedem, la asta nu m-am gandit
e de vazut daca afirmatia ei ca fiecare purtator de chiloti rosii si-a platiti sedinta foto in jur de 12.000 de euro. in acest caz lucrurile sunt mai complexe. mai e de vazut daca povestea cu antena 2 nu a fost decit o inscenare menita de a mari ratingul campaniei.
Io nu stiu doar numar.
Trimiteți un comentariu