vineri, 10 octombrie 2008
Andreea Marin vs Mihaela Radulescu
Se observă cum Andreea Marin luase caimacul Mihaelei Rădulescu de la jumătatea lunii iulie în apariţiile din presa online. Când, din senin, pac campania contra fumatului. Nu cred că s-au lăsat mai mult de opt fumători de ignobilul viciu dar rezultatele de imagine ale Mihaelei Rădulescu au spulberat-o pe Andreea Marin. Campania a fost făcută pe bani publici. Datele sunt de la www.newsmix.ro, şi da, fac parte din ăia care l-au dezvoltat.
PS Se vede că n-a fost singura care a beneficiat de mediatizare.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
elanul a beneficiat şi el de uzufructul campaniei pe bani publici?
hai sa vedem, la asta nu m-am gandit
e de vazut daca afirmatia ei ca fiecare purtator de chiloti rosii si-a platiti sedinta foto in jur de 12.000 de euro. in acest caz lucrurile sunt mai complexe. mai e de vazut daca povestea cu antena 2 nu a fost decit o inscenare menita de a mari ratingul campaniei.
Io nu stiu doar numar.
Trimiteți un comentariu