joi, 29 iulie 2010

Un mic, o ţuică, un brand de ţară?



Dacă toate studiile s-au făcut în Occident de ce s-a făcut lansarea în China dar fără chinezi? Pentru că chinezii nu merită.

4 comentarii:

Ioana Gînju spunea...

...auzit-am ca pereche nr.2 milioane(am scris bine) a fost premiata de ministeruldoamneiudrea cu o excursie pe aici..pe linga cazanul de tuica.

Anonim spunea...

ATENTIONARI -
formatia Savoy : "Adio, cade frunza ..."

Matei spunea...

Ideea cu turismul de aventura e foarte buna si probabil singura care functioneaza fara investitii masive in infrastructura. Care stim toti ca nu o sa se faca.
E interesanta ca exploateaza tocmai diferentele dintre noi si restul europei.
Nu stiu de ce le-a sarit toata lumea in cap. Un brand nu e doar sigla, pe care vad ca o comenteaza tot poporul.

ps. am intalnit odata un belgian in fagaras si spunea ca ce ii place lui in ro este faptul ca nu arata totul ca si cum ar fi terminat si frumos impachetat.

Turambar spunea...

Uite aici parerea stralucitorului pe aceasta tema. Mama lor de sociologi, cum le complica ei pe toate, de parca ar fi fizica atomica.

:(

http://turambarr.blogspot.com/2010/07/despre-turism-in-vremi-de-modernitate.html