joi, 2 septembrie 2010

Petre Roman

Într-un post cu o vizibilitate scăzută, din 18 septembrie 2008, când totul era calm, criza nu ne bântuia şi economia duduia am comparat evoluţia politică viitoare a ex-Premierului Petre Roman cu o istorie care implica necrofilia homosexuală la răţoi. Un subiect destul de aparte.

În nemernicia mea, ca un câine turbat, recunosc că am denigrat viitoarea carieră politică a primului Prim Ministru de după incidentul din 89 fără argumente.

În aceste momente când remaierea guvernamentală acoperă orice subiect părerea mea este că viitoarea propunere a alianţei PSD-PNL ca Premier "de criză" este Petre Roman. Asta înainte de a depune moţiunea de cenzură. Singurul care a trecut pe la toţi, nu a tăiat gâtul nimănui. Şi care mai are încă aura de rebel şi o imagine mondenă cool. Părerea mea, nu am surse, doar logică. Şi ceva semne.



S-a bătut cu Iliescu, a fost bătut de Băsescu, le ştie pe toate, şi are şi copil mic. Ee?

5 comentarii:

Unknown spunea...

Nu stiu de ce, mi-am adus aminte de anii tineretii. Am cunoscut, valurile vietii!, un grup de buni prieteni, matematicieni (eu inginer, adica cu privire inteligenta si coada vesela). Baieti super-destepti, toti ca brazii. Unu din ei si norocos, nu doar destept, prinde un contract prin America, la o firma de IT. Pe scurt, "americanu", din banii pusi deoparte trimite in tara prietenilor ramasi in Sebastian citeva mii de dolari (bani cit sa cumperi un apartament, la vremea ceea) cu indicatia sa-i investeasca intr-un computer tapanos si sa joace restul la Pronosport, conform unui algoritm matematic pe care finantatoru-l considera aproape infailibil. Rezultatul? Au verificat algoritmul americanului si au ramas toti matematicieni-informaticieni si atit. Adica optimisti, haiosi, rebeli si nu le-a parut rau de banii zvirliti pe Dimbovita. Ce, e putin lucru?

Si atunci tu de ce sa nu-l dai PM pe "rebelul" Petrica? Ee!?

Pongo spunea...

Intzepe tzircul?? Urrraaaa! :-)
Deabia astept negocierile de la cotroceni.

Dan Selaru spunea...

@George doar o jumatate de apartament, dar nu stiu de unde sa te iau. :-) Gagicu?

@Pongo :-) o sa radem da' pe banii nostri

Ion Olteanu spunea...

Pai ar trebui sa termine ce a inceput pe fata in '89 cand ne-a adus pe cap toata sleahta de "unicate" tembele pline de ifose si care, in nemernicia lor, ne-au vandut tara pe nimic...

Pongo spunea...

@dan: pe banii nostri daca tot se duc, macar sa ne radem :-)