marți, 15 februarie 2011

Francois Villon şi Monty Python

Eu sunt Francois - şi de-aia-s breaz!
Făt din Paris, lângã Pontoise
În ştreang va şti bietu-mi grumaz
Cât trage curul la necaz.
- Francois Villon

Circul nostru politic e inspiraţional, Mediafax dă numai informaţii aberante pe surse iar restul bat câmpii, toată presa. Mare scofală că pleacă sau rămâne Boc. În funcţie de preferinţele politice schimbaţi numele din versurile de mai sus şi faceţi dedicaţii sau arătaţi-vă ura.

Circul cu Vămile trebuia oprit pentru că se întindea prea sus. Aşa că doi iepuri sunt împuşcaţi din acelaşi foc, se dă vina pe Marica şi se rezolvă dramoleta din PDL. Se spală rufele. Dar, cum toate astea nu vă aduc nimic bun sau rău vă prezint un coral de largă inspiraţie muzical-intelectuală. E păcat să-l rataţi.



PS Pe surse vă spun că lui Dan Popa nu i s-a propus onoarea de a fi Prim Ministru, şi mai ştiu, tot pe surse, încă vreo 20 de milioane în aceeaşi situaţie. Păcat că n-am clipuri cu Aleodor Manolea, erau în ton.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Blaga stie...

Mihaela spunea...

Si daca ramane si daca pleaca tot aia o sa fie, nu se va schimba nimic, atata timp cat e pus tot de basescu. Pe boc il va schimba cand va gasi o noua marioneta.

Costin Comba spunea...

Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie 
www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.