marți, 26 august 2008

Cum s-a schimbat Rusia, tot azi

Mă recunosc învins în faţa realităţii. Credeam că ruşii sunt tari. Fals, Putin cu Medvedev la pachet au gândit despre Rusia ca în timpul războiului rece. Şi eu la fel. Trei proşti.

După giumbuşliucurile georgiene viaţa i-a pălmuit fără drept de apel. Băieţii s-au încordat crezând că merge ca pe vremuri. Eu trebuie să recunosc că am scris prostii. N-am luat în seamă economia.

Bursa rusească s-a dat cu curul de pământ cu 6%. Gazprom tocmai a pierdut 4%, ce am scris aseară era intoxicare, nu mai există pagina, sunt doar 15 miliarde, un fleac.

Caşcarabeta economică rusească e moale când lucrurile devin serioase. O să auzim un glăscior mult mai subţire politic din partea Rusiei.

Mea culpa, şi o dedicaţie pentru Rusia. Cu corul Armatei Roşii să nu zică nimeni că sunt părtinitor.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce incident liniştitor! mă rog... parcă respir mai adânc niţel, acum, că am citit chestia asta. macdonaldu' american e înfiorător la gust, da' gerul rusesc îmi dă insomnii.

Dan Selaru spunea...

Si mie, ma bucur ca am fost un bou.

Anonim spunea...

Dan,
unde ai citit stirea? Da si tu un link, ceva, pentru astia mai lenesi ca noi...

Anonim spunea...

Dan,
stii cand a fost filmat clipul? La ce concert? Mai exact cam in ce an? Ca ar fi interesant...nu de alta, dar nu cred ca o sa mai vedem multa vreme pe rusi cantand "Sweet home Alabama". Oricum felicitari pentru alegerea clipului!!! Rulzzzzz!

Anonim spunea...

Comentariul meu nu are legatura cu subiectul, ci vreau numai sa-l felicit pe autor pentru blogul sau. L-am descoperit ieri si l-am citit pe tot (mai putin vizionarea filmuletelor). N-am fost si nu preconizez sa fiu vreodata devoratoare de politica, dar modul in care sunt expuse aici diverse situatii mi-a placut si m-am bucurat de o lectura savuroasa. In plus, tot aici, am descoperit si alte bloguri interesante.

Dan Selaru spunea...

Leningrad Cowboys sunt finlandezi. Dupa 2000 intr-un concert sponsorizat de Nokia.